pátek 3. srpna 2012

Kompresní kalhoty

Poprvé jsem o něčem takové slyšela v pořadu Jste to, co jíte, který pravidelně sleduji a mám ho i postahovaný z ulozto.cz.

V pár posledních dílech tyto kalhoty doporučovali hlavně ženám s mým typem postavy - takže hruškou. Dámy si je velice chválily a úbytky v problémových partiích byly i pěkně vidět. Nějakou dobu jsem přemýšlela, že si je dám jako odměnu za shozená kila nebo centimetry. Nakonec nebylo potřeba. Měla jsem totiž narozeniny a kalhoty byly jedním z dárků od našich.

Teď je to asi 2 týdny, co je mám a nemůžu si je vynachválit. Ještě jsem se sice neměřila - to mě teprve čeká - ale i kdyby zatím nebyly výsledky v centimetrech, tak jsou ty kalhoty naprosto geniální. Člověk si v nich připadá jako by na sobě skoro nic neměl a pocit je to opravdu příjemný. Ani v těch největších vedrech, které byly v posledních dnech mi v nich nebylo horko a to mám tříčtvrteční, ne kraťasy.

A takhle ty moje vypadají:


Původně jsem měla dostat jedny dražší, ale obchod to popletl a poslal tyhle. Ale i tak jsem maximálně spokojená a mamka už taky uvažuje, že si je pořídí.


No a k čemu vlastně tyhle kalhoty slouží?
V tomto typu oblečení by se vám při sportu měly více okysličovat svaly. Víc se odplavuje laktát ze svalů, což znamená, že se vyhnete křečím a svaly vás po cvičení budou i méně bolet. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že mě po cvičení nic nebolí a to ani teď, když jsem si začala dávat víc do těla.

Takže pokud nad kompresním prádlem uvažujete, doporučuji si projít pořádně všechny dostupné informace a vybírat s rozvahou. Pro začátek si raději vyberte menší kompresi (7/10), aby si svaly zvykly, pak můžete přidat (10/10). Také volte podle toho na jaký sport kalhoty potřebujete a kdy je budete používat. Jestli chcete takové, které umí odvětrávat teplo, a nebo takové, které naopak hřejí. 


No informací je hodně, typů kalhot taky, takže vybírejte pečlivě!


Vaše Maddean

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*