neděle 5. srpna 2012

Den 3 - Neděle

10:00
Dnešní budíček byl trochu pozdější než v posledních dnech (až v 8), takže se mi posunulo i celé cvičení. Teď tu sedím u počítače, celá natěšená na dnešní makačku - v kompresních kalhotách a se sporttestrem na ruce - jenže jsem zjistila, že v tomhle počítači nemám Jillian staženou. Respektive, že jsem jí tu měla, ale při stahování na flashku jsem ji smazala. Takže teď čekám až se mi stáhne, abych mohla začít.

Je mi jasné, že nikdo není taková mrkva, aby nezvládl do vyhledávače na ulozto.cz napsat Jillian (a to vlastně stačí, protože ono už to ví, co chcete), ale proč se zatěžovat, když stačí kliknout na odkaz --> ZDE <-- a jenom opsat kód. Jak prosté, že?

11:00
Exercise DONE! Možná je to blbost - ale klidně mě v tom nechte - ale už dneska jsem cítila malý pokrok. Je to sice maličký krůček pro lidstvo, ale obrovský krok pro maddean :-) Opravdu! Sice kliky pořád těžce nedávám, ale i tak jich bylo víc, ale hlavně už neumírám při kardio okruzích a cviky na břicho i ruce dávám skoro celé (většinou s tím seknu těsně před tím, než Jill zahlásí "and last two...one...OK" a to se pak nejvíc stydím, protože tu chvilku jsem se hecnout mohla). Co mi ale dělá největší problém je ten cvik kdy nohy se ve vzduchu střídají a vy k nim přitahujete hlavu - respektive posilujete břicho, že :-) To prostě nezvládám. Udělám to jednou, dvakrát a pak odpadnu a dělám místo toho klasické sklapovačky - a stydím se.

Takže hodnoty pro dnešek:

odcvičeno: 27 minut
průměrný tep: 138
spáleno: 260 kcal/1088 kJ (Převedeno ZDE)

Spokojenost veliká, míra motivace do dalšího cvičení obrovská.

A na to jak nadávám na Olympiádu, že se mi přítel vůbec nevěnuje a jenom kouká na telku, tak dnes se mi to náramně hodilo, protože jsem si v klidu mohla zacvičit, aniž by o tom můj drahý vůbec věděl.

Díky ti Héraklesi (a později i Pierre) za dnešní poklidné cvičení bez civění !!!

... a jsem ochotná pro to i něco udělat!

17:30
Vraždila bych!
Po včerejší šílené hádce o kuřeti přišel přítel s prosíkem a donesl mi na usmířenou balíček s tím, že doufá, že budu mít radost a přestanu se zlobit. Když jsem to rozbalila a objevila v umaštěném papíře větrník a obrovského indiánka myslela jsem, že mu rovnou plácnu na hlavu. Na moji námitku, že se teď snažím nejíst sladké mi řekl, že to je přece jenom malý větrníček. Zabít málo. Tak jestli někdo máte rádi zákusky, tak se stavte na kafe a můžete mi od nich pomoct, protože já nebudu porušovat svoje zásady jenom proto, že on má výčitky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*