úterý 7. srpna 2012

Den 5 - úterý

11:00
Dneska začínám trochu později. Konečně bylo v noci trochu rozumně, takže se krásně spalo a vyspávalo až do osmi. Všechno se mi tak hezky posunulo. Do devíti jsem si zacvičit nestihla, protože to jsem měla ještě pusu nacpanou rohlíkem se šunkou. No začala jsem až v deset, takže sotva jsem se stačila nasnídat už jdu chystat oběd. Dneska mám chuť na zeleninovou polévku a tresku s bramborem (ne jedním, ale zní to líp, no ne?).

Dneska jsem se trochu při cvičení flákala. Ne, že bych necvičila, ale tak hrozně se mi klepaly ruce, že jsem prostě položila činky a cvičila jenom s vahou vlastní paží (a ne, že by to nebyl zápřah i tak). Pokrokem je, že už mě po ránu nic nebolí. Nejvíc mě vždycky baví když mi po ránu křoupe v kloubech. To nemá chybu! Pak to vždycky přestane, při druhém kardiu už mi nikde nic neloupe a je to v pohodě. Dneska už mi šly i ty sklapovačky s nohama na hoře.

A i díky zlehčování výpadů jsem naměřila jenom:

čas: 28 min
průměrný tep: 126
spáleno: 213 kcal/ 892 kJ


Jo a dneska jsem si dělala snídani podle Diety - vážila jsem to a byla jsem hodně překvapená, že mi toho vlastně stačí tak málo a to jsem dávala ty vyšší hodnoty. Největším překvapením bylo, kolik margarínu jsem si mohla dát. To byla fakt šupa!

Takže teď jdu vařit, už je na čase.

4 komentáře:

  1. Ahoj, bohužel to teda nejsem já, určitě bych to okomentovala, kdyby se jednalo o mě. ;-)

    První jsem se vylekala, že chceš doběhnout ze Vsetína do Ústí u Opatovic. :-D Pak mi došlo, že je asi 4 km od Vsetína ještě jedno Ústí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bych se proběhla :-) Ty to tady u nás znáš nebo ti pomohly mapy.cz?

      Vymazat
  2. mam ho jen tak...našla sem ještě verzi s kakaem/rozpuštěnou čokoládou, ale tu si dyžtak udělam z menšího množství jen to co budu potřebovat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je ta nutella dost dobrá, ale na můj vkus az moc sladká.. :) takže příště az to budu dělat, dám asi jen med.. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*