pondělí 6. srpna 2012

Den 4 - pondělí

7:00
Díky příteli jsem dneska vzbuzená dřív (5:45) než jsem chtěla, takže odcvičeno budu mít ještě před devátou, což je super, protože mě pak ještě čeká kolo - moje trasa, dnes tam i zpět. A chci dneska před cvičením zařadit 3x3 švihadlo na zahřátí (ne, že bych se s Jillian nezahřála dost) a pak - když nezkolabuju - i 3x3 na konec.

Za včerejšek se musím pochválit za jídlo. Připadala jsem si jako hrdina, když jsem viděla jak můj kdysi milovaný indiánek mizí příteli v puse. Sice jsem měla co dělat abych ho nezačala přemlouvat aby mi dal aspoň kousnout (nebo čichnout), ale zvládla jsem to a nenechala se zlákat.

Teď mě teda čeká cvičení, na které se už těším a pak budu čekat, jak se to líbilo kamarádce, které jsem to taky doporučila.

9:00
Nevím na co jsem myslela, když jsem si tak před rokem zkracovala švihadlo. Málem jsem se o něj zabila, takže mě dneska nebo někdy čeká koupě nového švihadla, které mi bude akorát, protože bičování po ránu není můj koníček.

Jinak cvičení dneska bylo asi nejhorší za ty 4 dny - jo, já vím, že to zní blbě, že je to málo, ale i ve 4 dnech už se dá srovnávat ;-) Při prvním kardiu jsem myslela, že vypustím duši... při druhém se mi chtělo zvracet... a pak jsem si zvykla. Byl to fakt mazec! Chytaly mě závratě, Jumping Jacky jsem dělala opačně, ale naopak v klikách jsem se zase trochu zlepšila. Asi bych si to měla začít počítat, ať to můžu porovnávat.

Sporttester ukazoval:
odcvičený čas: 30 min
průměrný tep: 146
spálené kalorie: 305 kcal/1277 kJ

A já šikulka jsem si zase a opět zvládla vymazat celkové spálené kalorie ve sporttestru (od posledního vymazání - opět omylem - to bylo kole 12 000 kcal)

Jo a dnešní ranní měření dopadlo nad moje očekávání. Úbytky v rozmezí 0 - 3 cm mě potěšili a snad poprvé mě potěšily i přírůstky - lýtka + 1 cm - to kolo je konečně někde znát.


20:00
Tak kolo za mnou, ač zbytečně, protože knihovna dnes nebyla v provozu. No jo holt jsou prázdniny. Ani paní knihovnici se nechce pracovat.

Dneska si ze mě sporttester dělal jenom srandu, takže nejen, že jsem si ráno vymazala celkově naměřené hodnoty, ale taky se mi při zpáteční jízdě sám pauznul - asi o rukavici a pak mi tréning i stopnul. Takže bohužel hodnoty nejsou naměřené komplet, ale i tak je to dobré. Tak 15 minut mi to nejelo, takže přičítám + 50 kcal.

Co jsem se tedy dozvěděla:
celkový čas: 1h 35 min (+ 15 min)
průměrný tep: 135
spáleno: 900 kcal/ 3768 kJ

V tom dnešní vedru to byla šílená makačka a místy jsem měla pocit, že to se mnou švihne, ale schlazení v řece hned po příjezdu mi pomohlo se vzpamatovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*