čtvrtek 16. srpna 2012

Den 14 - Čtvrtek

Včerejší den se nesl ve znamení oslav návratu ségry z Anglie, což se v podstatě rovnalo popíjení pivka, koukání na fotky, rozbalování dárků a samozřejmě nezřízené konzumace všeho (čokolády, vařené kukuřice, pizzy - ale jenom 2 malé klínky a dalších dobrot). No teď si připadám asi jako ty plněné čokoládové rohlíčky. Bleee, tomu už jsem trochu odvykla. Jako, ne že by mi teď bylo nějak extra zle, ale už jsem zažila i lepší rána, že. Teď si jdu zacvičit, nasnídat se a pak hurá na zahradu hrát si na farmáře.

Co se Jillian týká, nejradši bych se vrátila k fázi jedna. Fakt bez prdele. Cokoliv v plank position mi nejde, tudíž mě to nebaví, a že těch cviků v téhle pozici je tam požehnaně. Hrozně mě z toho bolí záda a ramena. Momentálně čekám, až se mi stáhne dvojka, protože tu doma nemám a jdu na to. Sice se mi moc nechce, ale když jsem řekla, že to docvičím, tak to docvičím.

Až budu mít s 30 Day Shred pokoj, tak musím zmírnit svou aktivitu, protože mi přijde, že za poslední 2 týdny jsem neměla ani jeden den bez cviče - to mi vlastně nepřipadá, ono to tak prostě je! Takže Ripped in 30 si dám asi tak, že 3 dny v týdnu a zbytek bude kolo, chůze a ten očekávaný běh - no a jeden den volno - to máme září, v říjnu se uvidí jak to půjde.


Upgrade 20:30

Za  chvilku mi začíná Farma, takže v rychlosti. Je mi špatně. Nechci to zakřiknout, ale asi z jídla. Odpoledne jsem si dala kolo - a ač jsem makala jako ďábel, tak tepy nešly nad 130 (co to... co to?) - pak zbytek odpoledne prospala. Po probuzení se mi ještě přitížilo, takže na véču jsem si dala krupičku, protože jsem chtěla mít jistotu, že jestli budu zvracet, tak že mě to nebude škrábat. Ještě teď to není O.K. tak snad mě to nechá zítra cvičit.

Dobrou dámy :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*