úterý 14. srpna 2012

Den 12 - úterý

Tak dnešní cvičení byl solidní záhul. Připadám si jako na začátku - ač s trošku lepší postavou. Prostě v půlce cviků padám únavou na držku, druhý den ráno si připadám jako by mě někdo skopal, ale po skončení bych si klidně střihla level 1 (ale ještě jsem to neudělala).

Dnes nebo zítra si přítel jde kupovat to slavné kolo, na které se tolik těší, tak doufám, že o víkendu někam vyrazíme na kole. Musela jsem se smát, když včera navrhl trasu která mě na Velikonoce málem zabila i když jsem ji šla jenom pěšky.

Za chvíli mě čeká kolo, takže dneska bude sportu učiněno za dost.

Tak pro dnešek by stačilo, ne? :-)

Upgrade 15:00

Tak jo, když se vám nechce, tak já to teda řeknu. Přijde totiž jednou den (nebo třeba jenom 20 minut) kdy budete mít takovou neskutečnou žravou jako já teď. Budete slídit kolem ledničky a přemýšlet, jestli by příteli opravdu vadilo, kdybyste si dali tu jeho vysočinu a nebo hříšně tučný jogurt. Vymetete mrazák a potom co sežerete poslední zbytky zmrzliny zjistíte, že na tohle prostě nejste zásobení, protože v lednici už zbyly jenom mražené věci. A ne, opravdu to neumím vyřešit nijak elegantně a zdravě zároveň. Tak se rozhodnete - tak jako já teď - že sednete na kolo a zajedete si do Lidlu pro kukuřici a něco dobrého... co na tom, že je ten obchod tak daleko - aspoň bude nějaký pohyb než upadnu do sladko-tučné deprese. Protože s největší pravděpodobností to co si za půl hodiny koupím všechno na posezení sežeru a pak propadnu v hysterický pláč. Budu si myslet, že do zítra přiberu aspoň 4 kila a už nikdy se nedokopu ke cvičení. A jak tahle katastrofa skončí? Normálně....

Ráno vstanu, dám si malou předsnídani abych necvičila úplně nalačno, obleču si tepláky, pustím Jillian a vrhnu se na to.... a budu makat, abych ty včerejší hříchy ze sebe smyla.

Tak a já jdu pro kolo!


A co děláte vy, když vás chytne mlsná taková, že pro dva čtverečky čokolády byste vraždili?

Upgrade 19:00

Tak na to, že jsem byla připravená na obrovské řádění v obchodě/kuchyni/lednici se nic moc strašného nekonalo. Koupila jsem si mraženou kukuřici a teď jsem dojedla čočku na kyselo - sic se špekáčkem :-) No fakt jsem čekala větší masakr a výčitky.

Až teď večer vás musím seznámit s mým poznatkem, že po levelu 2 mě neskutečně bolí ramena - hmm čím to asi bude, že? No ty činky mě jednou zabijou. Mno uvidíme co to se mnou udělá do rána.

A poslední věc, se kterou vás chci otravovat je to, že zítra si vyzkouším udělat sójové maso. Nebo vlastně zítra ne, protože to už má ségra slíbené špagety se sýrovou omáčkou. No tak ve čtvrtek třeba.


Tak pro dnešek už určitě všechno ;-)

2 komentáře:

  1. moje mamka přidává sojové maso i do omáčky na špagety :-D. Jinak jsem se teda dost lekla toho obrázku, je strašnej :-D. Mě když honí žravá tak je to vždy v práci a to neumím nijak vyřešit, prostě zkrat v hlavě a pak si uvědomím co jsem vše snědla :-/

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nápad, špagety miluju, tak bych to mohla zkusit rovnou s nima. Díky za inspiraci. No já jsem si nakonec uvědomila, že jsem nesnědla nic tak hrozného, takže jsem to nakonec jakž takž ustála a jsem ráda.

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*