sobota 18. srpna 2012

Den 16 - Sobota

Jsem lemra lemrovitá. Ne, že bych necvičila, to chraň bůh. Půl hodinku s Jill už mám dávno za sebou. Bolí mě ramena - důkaz místo slibů. Ale nechtělo se mi. Ta dvojka je pro mě strašně nudná. Nenávidím plank position! Je to naprostá příšernost, kterou určitě dělám blbě (protože se nikde nevidím), a tak mě z toho bolí záda a mezi lopatkama. No ale i tak je to úspěch. Už víc jak dva týdny v kuse cvičím každičký den a to se mi ještě nikdy před tím nepovedlo. A to se počítá, ne?

Ale teď už k tomu, co jsem slíbila včera. Můj nákup v koutku zdravé výživy v obchodě kam normálně nechodím, protože tam mají draho. Hmm ale zdravé věci mají levné, to nechápu. Takže co mi doma přibylo?

Miluju kaše na všechny způsoby a ze všech různých surovin, takže žitné i pšeničné vločky (a samozřejmě ovesné) jsou pro mě nutnost. Tak mi v košíku přistálo:

Žitné vločky
Jsou plné vitamínu B, draslíku, hořčíku, fosforu a síry. Jako všechny obilné vločky mají vysoký obsah vlákniny a podporují tak peristaltiku střev a snižují glykemický index potravin. Jsou vhodné při redukční dietě a stejně tak pro sportovce.

Používají se k přípravě kaší, placek, jako zavářka do polévek. Při pomletí jako náhražka mouky do slaného i sladkého pečiva.


Žitné vločky s rýžovým "mlékem"
Ingredience: 200 g žitných vloček,1 l rýžového „mléka" (připraveného ze sušeného rýžového nápoje), malá špetka soli, 2 lžíce ovocného cukru, Granko nebo skořice na posypání
Postup: Žitné vločky nasypeme do hrnce a zalijeme je rýžovým „mlékem", které jsme připravili ze sušeného prášku podle návodu na obalu. Přidáme špetičku soli, ovocný cukr a vše povaříme do změknutí vloček a vsáknutí tekutiny. Hotovou kaši rozdělíme do misek a jednotlivé porce posypeme Grankem nebo skořicí.

zdroj: http://www.bio-life.cz/bio-vyrobky/zitne-vlocky.html


Pšeničné vločky
Jsou vyráběny z ozimné pšenice, která obsahuje vysoký podíl bílkovin s cennými aminokyselinami. Velký obsah vitamínu B podporuje nervovou soustavu. Ovšem pozor ve větším množství mohou pšeničné vločky způsobovat nadýmání.


A posledním úlovkem je instantní jáhlová kaše, na kterou se už moc těším protože jsem ji chtěla strašně dlouho vyzkoušet.

No takže tak.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*