úterý 14. srpna 2012

Pohanková kaše

Pohanku mám celkem ráda a při dnešním pekelném přemýšlení co na oběd mě zase zachránila moje spíž, která je plná takových dobrot. Takže mám dneska na oběd pohankovou kaši, na kterou jsem se rozhodla vám sem hodit recept.

Na jednu porci potřebujeme:

  • 100 g pohankové lámanky
  • 150 ml mléka (můžeme dát víc, případně můžeme dát 75 ml vody a 75 ml mléka)
  • špetku soli
  • a něco na dochucení (kakao, cukr, skořici, banány a podobně)

Pohanku, mléko a sůl smícháme a dáme vařit. Když nám to zavaří, tak to vypneme, abychom nezničili ty kvalitní látky, které v pohance jsou (např.: rutin a vitamíny). Hrnec strčíme do peřin a necháme dojít. Podáváme s máslem a banánem (moje dnešní kombinace).

Tak dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*