sobota 4. srpna 2012

Den 2 - sobota

7:00
Tak to je překvapení... Vzbudit se v sobotu ráno s čistou hlavou a ještě ke všemu už v 6:15. No a není nad to, když má člověk čas, si udělat pořádnou víkendovou a samozřejmě teplou snídani. Ovesnou kaši s jablky, ořechy, skořicí a medem. Ač je to spíš snídaně na podzim - už jenom díky těm surovinám - tak ve mě zmizela raz dva. Jenom s tím medem jsem to asi trochu přehnala, protože ještě teď mi ten mátový čaj přijde oslazený, což není. Teď už to chce jenom trochu spočnout, vkrást se do ložnice pro batoh a sporttester a můžu začít s cvičením.

Dneska při to asi vypustím duši - rozuměj, upadnou mi po včerejším klikování ruce. Po včerejšku mě bolí hlavně ty ruce a nohy, břicho se zatím moc nehlásí. Ale nebudu dělat hrdinu, o tom co mě bolí nebo ne si povíme až tak ve 4 odpoledne.

8:40
Tak pro dnešek odcvičeno. Na to, že jsem se ráno nemohla ani hnout jak mě všechno bolelo, tak teď už je to v pohodě. Stejně jsem ale některé cviky musela trochu flákat, protože je prostě nedávám :-( Ale to se podá, to se nebojí. Všechno jde když se chce a já věřím tomu, že za 8 dní už zvládnu i ty kliky i ty poslední cviky na břicho na výbornou a hlavně všechny.
Tak při tomhle jsem se klepala asi nejvíc :-)

Sporttester
čas: 27 min
průměrný tep: 140
spáleno: 263 kcal

Dneska mě nejspíš zase čeká kolo, jako ostatně tenhle týden každý den. Přidala jsem postupně na rychlosti a už si tolik nepomáhám přehazováním v těžších úsecích, takže jisté zlepšení se už dostavilo. Včera jsem svou trasu zajela za 28:30 (místo původních 55 min).

Teď valím do sprchy, než se vzbudí přítel. Ano, chápete správně, že jsem se vyhnula trapčení před ním a taky vám určitě došlo, že si se mnou pro dnešek nezacvičil ;-)

13:00
Nakonec to vypadá, že hezky nebude, takže se kolo odkládá - a možná je to i dobře, ať si nožky taky trochu odpočinou - i s plaváním. Naopak se chystáme grilovat, tak snad to počasí vydrží ještě chvilku aspoň tak jak je. Už se na to docela těším.

2 komentáře:

  1. Dřepy s činkami jsem si prvně taky vůbec nedávala, ale teď je to hračka. Každopádně na kliky jsem pořád mantinel a asi nikdy neudělám ani jeden jediný pěkný klik. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám strašně slabé ruce, takže mi to oboje asi bude dělat ještě nějaký čas problémy. Asi se na ně budu muset víc zaměřit a taky na kondici, abych si splnila to běhání.

      Vymazat

Díky za koment :-*