pondělí 20. srpna 2012

Den 17 - Neděle

Já vím, že je pondělí - tentokrát jo :-) ale musím dohnat resty ze včerejška, takže včerejší článek píšu až dneska. Tak!

Včerejší den byl strašně akční i co se sportu týká. S jídlem a pitným režimem už to bylo horší. Přece jen, všichni už jsou doma, tak nemám veškeré vaření doma pod kontrolou. Vodu jsem bohužel zanedbala sama :-( a dneska je to znát.

Ráno jsem si dala pěkně fázi 2 s Jillian, ale protože u nás spali ségra s přítelem a já si nechala noťas u nich a v pokoji spal zase můj přítel, tak jsem se sebrala a šla jsem cvičit do dílny, kde je ten nejstarší stolní počítač, který ještě někde můžete potkat. Tak 15 minut jsem čekala, než se vůbec zapne, pak se mi asi desetkrát před spuštěním videa z youtube restartoval prohlížeč a když se to konečně spustilo, tak tam nebyl zvuk. Byla to celkem sranda cvičit bez zvuku, protože jsem při spoustě cviků zapomněla na čas a v klídku si dělala plank-jacks a oni už byli dávno někde jindy. Navíc jsem to musela mít v tom nejmenším možném zobrazení, protože jinak se mi to strašně sekalo (například duble jump rope jsem skákala tak 2 minuty, protože jsem si toho vůbec nevšimla - až když se začali hýbat nápadně rychle mi došlo, že se tam asi něco událo). Vzhledem k tomu jaké teď panuje počasí jsem po cvičení byla úplně zničená a navíc jsem zjistila, že jsem si při tom hopsání pořezala o něco nohu - a chodit celý den s palcem nahoru, protože vás to nehorázně štípe, to je taky makačka - někdy si to zkuste :-)

Po obědě jsem vyrazili na kolo a na koupačku. Dvanáct kilásků tam a tak patnáct zpátky, protože jsem se ještě stavovali na zmrzku. Dneska mě bolí nohy a ani nevím jestli je to z toho kola nebo z těch dřepů. No ve čtvrtek mě čeká už fáze tři, kterou budu mít ale jenom dva dny a pak přestávka až do další středy, takže se mi to hezky protáhne - ale bereme sebou kola, tak to snad nebude taková zahálka.

Pak už snad bude přívětivější počasí a já konečně začnu s tím běháním. Už se těším.




A jaký byl váš víkend?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*