středa 15. srpna 2012

Den 13 - středa

Cha! Začínám se ztrácet v těch číslech dnů.

První věc, o kterou bych se s vámi ráda podělila je ta, že věc Žravá versus Maddean nakonec nedopadla tak katastrofálně. Můj největší hřích byly v podstatě hnusné celozrnné sušenky (3 ks asi 750 kJ) a tak dva kopečky zmrzliny, takže žádná hrůza, ne? Co mě ale nejvíc překvapilo je to, že když jsem vtrhla do toho Lidlu, tak ne že bych klasicky letěla mezi regály se sladkým. Ty mě pro tentokrát vůbec nezajímaly. Tak nějak mi z nich bylo už předem blbě. Vpálila jsem místo toho mezi zeleninu a ovoce (cože???) a pak k jogurtům a kefírům (dvakrát cože???).

A dnešní cvičení? No co budu povídat, žádný zázrak. Chci zpátky fázi 1. To jsem zvládala. Tam jsem v polovině cviků nemusela přestat s pocitem že mi srdce vyleze krkem ven. Nepíchalo mě v zádech...a hlavně mě potom nic nebolelo. No... anebo už jsem to zapomněla? (Důkaz hledejte někde TADY) Každopádně, mám za sebou další den a cítím se stále lépe a lépe a lépe... a tak dál.


Dneska ale rozhodně nebudu mít zdravý oběd. Čekám na návrat velké sestry z Anglie (asi po měsíci), a milost paní si výslovně žádala na přivítací oběd moje "slavné" špagety. No nakonec to budou sice kolínka, ale snad to bude i tak dobré. Modlím se za to :-) No hlavně už mám hlad, že.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*