středa 22. srpna 2012

Den 21 - Čtvrtek

Dneska jsem vstala hodně, hodně brzy = v půl šesté. Při Snídani s Novou jsem se z nudy naučila dělat si francouzský copek kolem ucha (doufám, že chápete, co myslím). Pak jsem si dala snídani a pak se vrhla na cvičení. Fáze tři je naprosto úžasná. Vůbec jsem neumírala. Pořád se totiž na svoje fyzické schopnosti dívám z pohledu "před půl rokem" (kdy pro mě byl pohyb naprostý nepřítel a udělat klik nebo dřep pro mě bylo za trest). Ten posun v tom, co dokážu je neskutečný. Celé cvičení mi dneska strašně  uběhlo - i když je fakt, že některé cviky jsem rezignovaně proležela na zemi (některé proto, že jsem je nezvládla, některé proto že než jsem je pochopila byly pryč). Když se na obrazovce místo Circle 3 nebo tak něco objevilo Cooldown jenom jsem čuměla a nechápala jak to že už to končí. Po třiceti minutách jsem se totálně vyčerpaná a spocená zhroutila na zem. Přepnula jsem DVDčko na telku kde zrovna běžel "najt rajdr". Než jsem se dohrabala z koupelny začala reklama, která mě tak rozčílila a rozesmála, že ani teď ještě nechápu co to bylo.

Jednalo se o reklamu firmy Top Shop na vibrační pás Slender Shaper. A o co se jedná? Tento pás vám za pět minut denně a asi tři týdny vypracuje nádherný six pack, no ale hlavně se při tom vůbec nemusíte hýbat a už vůbec ne potit. To je věc. To je paráda! Prostě ho jenom připevníte kolem pasu (nebo vlastně kamkoliv jinam, kde potřebujete zeštíhlit nebo udělat vyrýsované svaly) a čekáte a čekáte - teda vlastně čekáte jenom pět minut a pak voaláá máte tělo snů, aniž vás to stálo nějakou námahu. Můžete klidně sedět doma a koukat na Tak jde čas a čekat až se vám tělo krásně vyrýsuje. No řekněte, kdo by to nechtěl? Navíc jenom za 3 999,-!!!

Vzteky jsem si málem ukopla palec o gauč... no zkuste co to udělá s vámi :-)


Každý kdo se na reklamu koukne zhubne dvě kila zdarma jako dárek ke koupi tohoto pásu :-)

No toliko tedy reklamy. Zítra si dám ještě jednou trojku a pak jedu pryč, takže na 4 dny pauza od Jillian, ale ne od sportu. Čekají mě čtyři dny na kole nebo lodi - i když je v plánu taky oslava narozenin, takže nějaké to vínko a jednohubky určitě padnou, o tom žádná.

O výletu vás budu možná pravidelně informovat, když bude čas, takže se zatím mějte a sledujte, co budu provádět o víkendu...

Papa holky (a kluci?)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*