středa 22. srpna 2012

Den 20 - Středa

A je to tady.... druhá fáze je za mnou. Zítra budu zase zmatená jak lesní včela, až uvidím zase všechny ty cviky poprvé :-) Až včera jsem zjistila, že některé cviky jsem díky ne úplně dobré angličtině a totálně špatným pozorovacím schopnostem dělala celou dobu špatně nebo jinak. No takže až dneska jsem zjistila jak jsou některé cviky neskutečně náročné. Tak nevím jestli si za "trest" nedat ještě aspoň pět dní jako nápravu.  No ale vzhledem k tomu, že už se dost těším na trojku, tak asi ne.

Takže zítra mě čeká tohle, ale to u asi všichni znáte, ale kdo ne, tak ať se koukne:


No když jsem to teď tak v rychlosti skoukla, tak si myslím, že u toho zítra umřu. Takže kdyby se tu už neobjevovaly žádné příspěvky, tak víte co se mnou je :-)

Dneska, protože to je poslední den dvojky, jsem přizvala ke cvičení sporttester, který mi naměřil toto:

Doba: 28 minut
Průměrný tep: 130
Spláleno: 222 kcal

Jo jo, už jenom 222 kcal... no mohla jsem máknout trochu víc, ať je to číslo pěkně kulaté, jenže v tomu dusnu se mi opravdu nechtělo. Vám se v tomhle počasí chce?

Po dokončení 30 Day Shred chci začít s Ripped in 30, ale už ne každý den. Potřebuju zvolnit. Vidím to tak třikrát týdne. Zbylé tři dny budou vyhrazeny na běhání, kolo, nordik walking, plavání a podobné kondiční aktivity a jeden z těch tří dnů bude i posilování - tak hodinové. Což mě přivádí k otázce jestli neznáte nějaké posilovací video - ne intervalové, prostě jenom posilování, nejlíp české, abych tomu rozuměla bez koukání a mohla cviky dělat opravdu správně.

No anebo zkusím příště tohle -->


Cvičíte někdo s Cassey?

1 komentář:

  1. Ocenila jsem tě na svém blogu a měla bych tě informovat-tak informuji :)
    Cvičení s jillian je fakt skvělé, teď cvičím bodyrevolution, sice ne uplně předpisově, ale chci to docvičit do konce, a pokud můžu doporučit ripped je super a six weeks six packs je zase super na břicho :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*